sobota, 2 sierpnia 2014

Lipcowe podsumowanie

Pierwszy - niepełny - miesiąc minął i trzeba zrobić choć krótkie podsumowanie mojej prężnej działalności. W lipcu przeczytałam siedem książek z gatunku romansu, literatury młodzieżowej, fantastyki i literatury kobiecej. A oto i moje cudeńka z prywatnej biblioteczki.



No to zaczynamy :)
  • Pocałunek Kier  Lynn Raven - oceniłam na supermocną 9, bo naparwdę na nią zasługuje.
  • Coś do stracenia Cora Carmack - książka najgorzej oceniona w tym miesiącu, bo tylko na 4+. Niech to jednak nie zniechęci zainteresowanych, bo przecież gusta są różne i się o nich nie dyskutuje.
  • Zakład o miłość Agnieszka Lingas-Łoniewska - doskonała opowieść dla miłośników literatury kobiecej i romansu. Doskonale pasująca do kanonu lektur zolenników twórczości Pani Agnieszki. Oceniona na mocną 7 bo ma w sobie "to coś".
  • Mistrz Katarzyna Michalak - cudna propozycja, według mnie zasługująca na supermocną 9. Zupełnie nie wiem dlaczego przez niektórych potępiona skoro wzrusza i opiwada piękną historię.
  • Rozkosze Nocy Sherrilyn Kenyon - również oceniona na 9 ze względu na moją słabość do całej serii Mroczny Łowca. Doskonała propozycja dla fanów nietypowych wampirów oraz greckiej mitoligii.
  • Zacisze Gosi Katarzyna Michalak - kolejna supermocna 9 w lipcowym zestawieniu. Najczęściej wyswietlana przez czytelników.
  • Grim. Pieczęć Ognia Gesa Schwartz - Grim jest dla mnie książkowym objawieniem w pełni zasługującym na 10. Ta cudna powieść zamyka lipcowe zmagania z recenzjami.
Lipiec uważam za bardzo udany miesiąc, w szczególności że to dla mnie początek przygód jako książkowego bloggera. Nie poprzestaję jednak na tym i już teraz zapraszam na sierpniowy stosik publikacji książkowych, w których znajdą się najnowsze propozyjce z wydawnictw.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...