piątek, 29 sierpnia 2014

Sierpniowe podsumowanie

Sierpień zleciał jak z bicza strzelił i czas wracać do szkoły... Znaczy się... Ja mam jeszcze miesiąc wolnego i muszę go bardzo dokładnie wykorzystać. Ale zanim zacznę przygotowywać się do wrześniowego stosiku, przyszedł czas na kolejne podsumowanie mojej działalności.



Sierpień upłynął mi w towarzystwie:
  1. Noc na bagnach Luizjany - Nora Roberts - autorka zwana światową pisarką bestsellerów. Mnie niestety nie przypadła zbytnio do gustu, a książka według mnie zasłużyła na słabą 3.
  2. Niezgodna - Veronica Roth - książka przypadła mi do gustu. Opowiada ciekawą historię, która wciąga czytelnika. Nie jest sztuczna i schematyczna. Zasłużyła na 7.
  3. Mroczny Kochanek  - J.R.Ward - dostał 10 i zasiał spustoszenie wśród moich czytelników.
  4. Osiemdziesiąt Dni Żółtych - Vina Jackson - zasiało jeszcze większe spustoszenie, bo dostało 1.
  5. Łowczyni Zagubionych Dusz - Isabelle Talbert - książka z seri: nie wiadomo, jak ocenić, bo czy to już zgniłe jabłko, czy śliwka robaczywka? Niemniej Łowczyni dostała 4. Dziękuję za nią Redakcji Essentia.
  6. Noc Zombie - Brian Keene - czyli kolejne poruszenie wśród Ksiażkoholików. Jedyny horror w moim sierpniowym składzie, który oceniłam na mocną 7.
  7. Gra o Ferrin - Katarzyna Michalak - zdobyła największą liczbę wyświetleń i również zasłużyła według mnie na 7.

Aż nie mogę się doczekać wrześniowych propozycji. Co tym razem wpadnie w moje ręce?
Kochani, życzę Wam udanego rozpoczęcia roku szkolnego, spokojnego powrotu w szkolne mury lub robotnicze boksy albo... wrześniowego, studenckiego odpoczynku.
Zaglądajcie na Nałogowego Książkoholika, czytajcie i komentujcie.





9 komentarzy:

  1. Z tych książek czytałam tylko "Niezgodną" i mi się podobała. "Noc na bagnach Luizjany" oglądałam film :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam przeczytać "Grę o Ferrin", fajny stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra o Ferrin czeka na półce a ja się nie mogę za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Niezgodną, którą też nieźle oceniłam :)
    Powodzenia we wrześniu i obyś trafiła na same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. leży na półce i leży a ja ciągle nie mogę się za nią zabrać

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale ciekawi mnie Niezgodna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezgodna bardzo mi się podobała, ale kolejne części... ajć...
    Mroczny kochanek - do przeczytania! Mam jako ebooka ;)
    Gra o Ferrin - nie lubię polskich autorów, ale ta książka naprawdę mnie wciągnęła i podobała mi się!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam z Twojego stosiku tylko ,,Niezgodną", ale mi za bardzo się nie podobała. Gratuluję tylu przeczytanych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos :)) Aż chciałoby się go mieć u siebie na własność! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...