środa, 9 września 2015

Zapowiedzi z Wydawnictwa Feeria




Na IV kwartał roku Wydawnictwo Feeria Young przygotowało dla czytelników bardzo bogatą ofertę, w której znalazły się między innymi:






Aplikacja 
Lauren Miller 
Wydawnictwo Feeria Young 
PREMIERA: 7.10.2015

Co się stanie, gdy życie ludzi zostanie zdominowane przez elektroniczne urządzenia osobiste? Gdy ich spersonalizowane telefony będą im podpowiadać, co powinni zjeść, w co się ubrać, gdzie pójść i z kim zaprzyjaźnić? Oto czasy, w których wielki koncern Gnosis, następca firm Apple i Google, wprowadził na rynek najbardziej rewolucyjne narzędzie wszechczasów: aplikację na telefon Lux. Ten innowacyjny program optymalizuje podejmowanie decyzji przez użytkownika, biorąc pod uwagę jego dobro i preferencje osobiste, co ma dać najlepsze możliwe rezultaty. 

16-letnia Rory uważa za oczywiste to, że aplikacja Lux stanowi klucz do zdrowego i szczęśliwego życia. Kiedy zostaje przyjęta do elitarnej Akademii Theden, wydaje się, że rysuje się przed nią przyszłość doskonała. Ale w tej idealnej, wymarzonej szkole pod gładką powierzchnią czai się coś złego. A potem Rory poznaje Northa, przystojniaka z miasta, który prowadzi życie outsidera i – o zgrozo! – nie korzysta z Luxa, co fascynuje dziewczynę. Wkrótce bohaterka zaczyna postępować wbrew rekomendacjom aplikacji – zaczyna słuchać głosu intuicji, którą nauczono ją ignorować. Ten wybór poprowadzi ją do odkrycia prawdy, której ani ona, ani nikt inny nie mógł się spodziewać.

Czy wspominałam, że Cię kocham? 
Tom I 
Estelle Maskame Wydawnictwo Feeria Young 
PREMIERA: 21.10.2015

Pierwszy tom uzależniającej opowieści o zakazanej miłości pióra nastoletniej debiutantki!

Estelle Maskame zaczęła zamieszczać kolejne rozdziały swojej książki na platformie Wattpad, gdy miała 17 lat. Od razu zyskała rzesze wiernych czytelniczek i została nazwana „głosem pokolenia”. Oficjalnej premiery pierwszego tomu i kolejnych części książki z niecierpliwością oczekują fani z całego świata.

Rodzice Eden Munro rozwiedli się już kilka lat temu, i od tego czasu dziewczyna nie widziała swojego ojca. Teraz jedzie z Portland do Santa Monica w Kalifornii, by spędzić lato z nim i jego nową rodziną: żoną i jej trzema synami, z których każdy jest obdarzony silnym charakterem. Najstarszy z nich, Tyler Bruce, to zbuntowany nastolatek o wybuchowej naturze i wybujałym ego, kompletne przeciwieństwo przyrodniej siostry. On i jego paczka biorą Eden pod swoje skrzydła, pozwalając jej doświadczyć zupełnie nowych dla niej przeżyć – imprez, plażowania i… łamania zasad. Tyler pozostaje dla niej zagadką, a im bardziej stara się go rozgryźć, tym mniej o nim wie i tym bardziej czuje, że rodzi się między nimi coś więcej. 

A przecież nie powinna interesować się swoim przyrodnim bratem w ten sposób. To zakazane! Ale jak powstrzymać uczucia, których nie da się opanować?


Odrodzona. Wodospady cienia po zmroku
Tom 1 
C.C. Hunter 
Wydawnictwo Feeria Young 
PREMIERA: 7.10.2015

Poznajcie historię Delli, wampirzycy z Wodospadów Cienia, która właśnie wkracza na drogę swojego przeznaczenia! Życie Delli było idealne: rodzina, chłopak, świetlana przyszłość. Przed przemianą. Wtedy wszyscy, których kochała, odeszli. Dziewczyna znalazła schronienie w Wodospadach Cienia, obozie dla nastolatków o nadnaturalnych zdolnościach. Tam właśnie Della i jej przyjaciółki, Kylie i Miranda, leczą sobie nawzajem złamane serca śmiechem. Tam też Della zaczyna treningi, by pracować dla JBF. I nie życzy sobie, żeby coś ją od tego odrywało. Co oznacza, że nie ma czasu na romans ze Steve’em, gorącym zmiennokształtnym, którego pocałunki topią jej serce. 

Kiedy na obozie pojawia się nowy wampir, Chase, świat Delli pogrąża się w chaosie. Arogancki i irytująco seksowny Chase stanowi zagadkę… a Della lubi tylko te zagadki, które umie rozwiązać. Nie potrafi rozgryźć Chase’a, a przynajmniej nie wtedy, kiedy musi mierzyć się z nawiedzeniami, gangami wampirów i masą rodzinnych tajemnic. 
Czy uda jej się udowodnić, że nadaje się do JBF, przeżyć… i nie dać sobie złamać serca?


Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz
Michelle Falkoff 
Wydawnictwo Feeria Young 
PREMIERA: 4.11.2015 

Najpierw była impreza. Potem bójka. Następnego ranka Hayden, najlepszy przyjaciel Sama, nie żyje. Zostawił tylko playlistę z dołączonym liścikiem: „Dla Sama – posłuchaj, a zrozumiesz”. Chcąc poznać prawdę o tym, co się wydarzyło, Sam musi polegać na piosenkach z listy i własnych wspomnieniach. Z każdym kolejnym utworem jednak uświadamia sobie, że jego pamięć nie jest tak wiarygodna, jak sądził. I że uda mu się poskłada historię swojego przyjaciela z rozrzuconych kawałków tylko wtedy, gdy wyjmie z uszu słuchawki i otworzy oczy na ludzi dookoła. I że to może zmienić jego własną historię. 

Szczera, bolesna i fascynująca opowieść o stracie, gniewie i wyrastaniu z przyjaźni, która zawsze nas określała; o trudnym procesie tworzenia.


Pojedynek 
Niezwyciężona 1
Marie Rutkoski 
Wydawnictwo Feeria Young 

Pierwszy tom emocjonującej trylogii, pełnej zakulisowych szeptów i salonowych zdrad! 

Czasem zwycięstwo może kosztować cię wszystko, co kochasz… 

Nigdy nie mieli być razem. 17-letnia Kestrel, córka generała, prowadzi ekstrawaganckie życie i cieszy się wieloma przywilejami. Arin nie ma nic poza koszulą na grzbiecie. Kestrel jednak, pod wpływem impulsu, podejmuje decyzję, która nieodwołalnie związuje ich ze sobą. Chociaż oboje próbują z tym walczyć, nie mogą nic poradzić na to, że rodzi się między nimi miłość. W imię bycia razem muszą zdradzić swoich ludzi… a w imię lojalności krajowi muszą zdradzić siebie nawzajem. 

Pojedynek to zajadłe pojedynki, tańce w sali balowej, podłe plotki, brudne sekrety, nieczyste gierki i dzika rewolta w nowym, okrutnym świecie. Gdy stawką jest wszystko, czy wolałabyś zachować głowę… czy stracić serce? 

Za udostępnienie materiałów dziękuję Wydawnictwu Feeria. 

23 komentarze:

  1. Czy wspominałam, że Cię kocham? wydaje mi się najbardzie interesujące. Choć po Aplikację też chętnie bym sięgnęła. Zobaczymy, która znajdzie się na mojej półce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdę się w gronie szczęśliwych książkoholików i już niedługo będzie można przeczytać recenzję książek na blogu :)

      Usuń
  2. Czytałam inne książki C.C. Hunter, więc "Odrodzona" też znajdzie się na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czy wspominałam, że cię kocham?" - bardzo chętnie przeczytam. Książka wydaje się być bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej wyczekuję "Aplikacji" i "Pojedynku" :) Jestem niesamowicie ciekawa, czy książki, o których tyle czytałam na Goodreads, są aż tak dobre.
    Serdecznie pozdrawiam! :)
    http://heaven-for-readers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też wkrótce się o tym przekonam. Czekamy do października :)

      Usuń
  5. ''Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz'' zainteresowało mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz'' – nie wiem czemu, ale jakoś nie jestem przekonana. Może dlatego, że tematyka wydaje mi się trochę... dziwna. Do tego okładka też nie wydaje mi się ciekawa, no ale zobaczymy efekt już wkrótce ;)

      Usuń
  6. "Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" i "Aplikacja" zapowiadają się świetnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że w końcu zostaną u nas wydane :3 "Playlist to the dead" było dla mnie największym zaskoczeniem zapowiedzi. Otwierając wiadomość spodziewałam się kilku tytułów, ale zdecydowanie nie jej. PTTD, podobnie jak "Winner's curse" już od dawna chciałam kupić w oryginale :D "Wybrana o zmroku" wprost mnie zauroczyła, więc tym bardziej wyczekuję "Odrodzonej" podobnie jak "Aplikacji" i powieści Maskame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Wydawnictwo Feeria zaszalało tym razem. Aż trudno się zdecydować :)

      Usuń
  8. Przeczytałabym "Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawnictwo nas rozpieszcza <3
    Osobiście nie mogę się najbardziej doczekać Pojedynku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie normalnie zaciekawiły wszystkie propozycje, jestem albo pazerna, albo nie wiem :D czekam na każdą pozycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... Nie jesteś sama! Przyznam się, że zapisałam się na trzy pierwsze pozycje, a dopiero potem oprzytomniałam. Kiedy ja to przeczytam, jeśli Wydawnictwo mie wybierze? :D

      Usuń
  11. Och...nie mogę uwierzyć, że "The Winner's Curse" Marie Rutkoski będzie u nas! Planowałam kupić i przeczytać tę książkę w oryginale, bo fragment dostępny na Amazonie straszliwie mnie zaciekawił. A tu proszę! Powieść będzie wydana w Polsce. I to z oryginalną, piękną okładką. :)Tylko zmiana tytułu mi nie pasuje. :/ Ale może jest zgodny z treścią książki? Przeczytamy, zobaczymy. ;)) A znasz może datę premiery?
    Dziękuję za tak wspaniałą zapowiedź i pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    Nada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Wydawnictwo nie podało dokładnej daty premiery, ale katalog był na IV kwartał roku. Myślę więc, że książkę dostaniemy w listopadzie lub grudniu ;)

      Usuń
    2. Rozumiem. W takim razie mam nadzieję, że będziemy mogli mieć ją w łapkach w listopadzie- im szybciej, tym lepiej! :D

      Usuń
  12. Aplikacja i Czy wspominałam, że cię kocham - z chęcią op nie sięgne gdy tylko będzie taka możliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej zaciekawiła ''Aplikacja'' Wydaje mi się, że gdy świat bedzie za bardzo ''unowoczesniony'' przez rozne cuda techniki, źle to się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie się cieszę, że "The Winner's Curse" będzie w Polsce, czytałam po angielsku i uwielbiam tę serię. Ale "Niezwyciężona. Pojedynek"? Serio? Dlaczego wydawnictwo tak głupio zmienia tytuł...? "Klątwa zwycięzcy" brzmi lepiej, ciekawiej i bardzo pasuje do treści. A "Niezwyciężona. Pojedynek" nie. Ech. Dobrze, że zachowali okładkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce już tak jest, że zawsze coś muszą przykombinować ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...