wtorek, 8 grudnia 2015

KONKURS: Napisz recenzję i wygraj książkę!




Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia mam dla Was specjalny prezent. Pod choinkę dostaniecie ode mnie moje autorskie książki. 











Zasady są proste:

  • piszecie pod postem zgłoszenie, w którym zawrzecie: tytuł książki i swojego maila, a link udostępniacie dalej
  • ja na ten adres wysyłam ebooka wybranej powieści
  • czytacie, a potem piszecie recenzję
  • recenzja musi zostać opublikowana na Waszym blogu i portalu Lubimy Czytać (lub innym, jeśli nie macie dostępu do tego)
  • po napisaniu recenzji wklejacie link do niej na fanpage`u pod wpisem konkursowym
  • mile widziane polubienie lub zaobserwowanie bloga, ale będzie ono brane pod uwagę podczas wyboru prac

Po nadesłaniu wszystkich prac wybiorę po dwie recenzje każdej książki, które według mnie (i prawdopodobnie wybranego jury) będą najlepsze i do tych osób wyślę egzemplarze książek.

Obowiązuje jeszcze jedna zasada. Recenzja musi być obiektywna. Jeśli coś nie będzie się Wam w książce podobać, to piszcie śmiało. Równie dobrze mogę wybrać recenzję negatywną, która w jakiś sposób zwróci moją uwagę. Postaram się uargumentować swój wybór.

Będę monitorować bloga, by jak najszybciej wysyłać ebooki. Jako że udostępniam Wam moją pracę, nie chcę, by nagle książki pojawiły się na innych portalach (typu Chomik). Pokładam więc w Was zaufanie. Zastrzegam sobie również prawo do przedłużenia konkursu w razie jakichś okoliczności losowych.

Zdaję sobie również sprawę z tego, że przed Świętami pewnie wszyscy macie książkowy chaos, ale zapewniam, że przeczytanie jednej z tych książek to kwestia dnia :)

Oficjalny termin nadsyłania recenzji to 24.12.2015 do godziny 23.59.

15 komentarzy:

  1. Na takie konkursy za młoda jestem, bo nie mogę podawać adresu, więc te z książką do wygrania odpadają. Może innym razem, życzę powodzenia reszcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam!
    Chciałabym przeczytać "Czekając na odkupienie"
    e-mail: yelle.books@gmail.com
    podlinkowałam informację i banerek na blogu: http://latajace-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja życzę Wszystkim powodzenia, obie powieści czytałam i polecam. A Autorkę proszę o kolejną książkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna książka już się piszę, więc mam nadzieję, że nie będziemy na nią długo czekać :)

      Usuń
  4. Zgłaszam się! :)
    Poprosiłabym o "Czekając na odkupienie"
    E-mail: lustrzana.nadzieja@op.pl
    Link: http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html
    Tylko jest taki mały problem. Nie mam pewności, czy dam radę przeczytać ją do 24 grudnia. Gdybym nie dała rady, po prostu moja recenzja nie byłaby brana pod uwagę w konkursie. Na pewno pojawi się. Pasuje Ci taka opcja? Czy raczej nie? :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :D
    "Droga do ukojenia"
    mail: artemisshelf@gmail.com
    Dzisiaj udostępniam na facebooku, a jutro na blogu i doślę link :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Poproszę ''Czekając na odkupienie'' :)
    email: agnieszkawoj95@gmail.com
    Link : https://www.facebook.com/agnieszka.wojcik.9809/posts/941681039213870?pnref=story (mam nadzieje , że może być na facebooku )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Poproszę o "Drogę do ukojenia"
    Email: mmsaskaradwan@gmail.com

    Ja też mam pytanie. Nie mam FB (wiem, że to dziwne) a warunkiem jest wklejenie linku na fanpage`u. chętnie przeczytam książkę, napiszę recenzję oraz umieszczę ją na blogu i LC, natomiast nie wkleję jej na FB. Czy też mogę brać udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ciekawy konkurs wymyśliłaś :) Już Ci go na Fb udostępniam. Sama nie dam rady przeczytać, bo zwyczajnie nie mam czasu, ale wierzę, że zgłoszą się fajne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    Prosiłabym o "Czekając na odkupienie".
    E-mail: olgitarose@o2.pl
    Udostępniłam link do konkursu na swoim fanpage'u: https://www.facebook.com/Zak%C4%85tek-Czytelnika-663432257125804/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźniony baner na blogu http://artemis-shelf.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Poprosiłabym o "Czekając na odkupienie"
    E-mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm
    Banner: http://97books.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...