sobota, 9 stycznia 2016

KONKURS ŚWIĄTECZNY: Wyniki

Przyszła pora na ogłoszenie wyników konkursu świątecznego, który przedłużył się ponad miarę. Na samym początku należą Wam się wyjaśnienia, dlaczego aż tak długo musiałyście czekać na wyniki. Kilka osób, które się zdeklarowały, po prostu nie napisały recenzji i musiały zrezygnować z udziału w konkursie. I informacja na przyszłość: Jeżeli nie możecie spełnić warunków konkursu (z jakiejkolwiek przyczyny), to śmiało piszcie. Może razem coś ustalimy, tak żeby każda ze stron była zadowolona. Jeśli mnie nie poinformujecie, wtedy nie wiem, czy rezygnujecie, czy po prostu potrzebujecie trochę więcej czasu.


No to po tym wstępie trzeba ogłosić zwycięzców. Wybór nie był łatwy, bo każda recenzja bardzo mi się podobała i dziękuję Wam za szczerą opinię. Postanowiłam jednak docenić kreatywność, dlatego według mnie najlepiej napisane recenzje to:

Czekając na odkupienie –  97books
http://97books.blogspot.com/2015/12/34-czekajac-na-odkupienie-katarzyna.html

Czekając na odkupienie – Lustrzana nadzieja (Elfik Book)
http://lustrzananadzieja.blogspot.com/2015/12/czekajac-na-odkupienie.html

Droga do Ukojenia – Artemis Shelf
http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/12/katarzyna-ochowska-droga-do-ukojenia.html


Do Was trafiają moje książki. Proszę o kontakt na FB ;)

I na koniec kilka słów dotyczących najbliższej przyszłości. Nadszedł teraz dla mnie trudny okres (chyba i dla każdego studenta). Uczelnia wymaga ode mnie całkowitego zaangażowania i muszę się jej podporządkować. Dlatego właśnie może się zdarzyć, że przez najbliższe tygodnie blog i fanpage będą sobie spokojnie wegetować. Zaplanowałam co prawda kilka atrakcji i na Nałogowym pojawią się perełki, ale nie chcę, żebyście zapomnieli o mnie :D Nie martwicie się jednak. Mam nadzieję, że pod koniec miesiąca ruszę pełną parą ;) Trzymajcie za mnie kciuki i za wszystkie moje zaliczenia. Każde wsparcie się przyda.

Pozostałe recenzje przeczytacie tutaj:
http://latajace-ksiazki.blogspot.com/2015/12/czekajac-na-odkupienie-katarzyna.html
http://mysliporcelanowejlalki.blogspot.com/2015/12/recenzja-10-czekajac-na.html#comment-form

5 komentarzy:

  1. No tak, na studiach teraz ciężko, ale trzeba to jakoś przetrwać (znowu x_x). Powodzenia!
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej *_* Jak miło! Ogromnie się cieszę i gratuluję pozostałym. A co do braku czasu... to mi też go brakuje. Niby to klasa maturalna, ale nauczyciele chyba nie zdają sobie sprawy, że mam też inne przedmioty, a nie tylko ich. Czekam w takim razie na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratulacje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...