sobota, 6 lutego 2016

KONKURS: Kto wygrał Podwójne życie Pat?

źródło


Ja już wiem, kto dostanie ode mnie książkę Podwójne życie Pat. Chciałabym nagrodzić wszystkich, tym bardziej że frekwencja była zaskakująca. Dziękuję, że wyraziliście tak liczne zainteresowanie. Książka niestety jest tylko jedna, ale zachęcam Was do udziału w przyszłych konkursach i oczywiście czekam na Wasze komentarze pod recenzjami ;)

Tymczasem gratuluję laureatce i czekam na adres do wysyłki (najlepiej na FB)












Wynik losowania:

A oto Wy wszyscy :)


18 komentarzy:

  1. Dziękuję:) Po raz pierwszy wygrywam w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przykro, że nie zostałam uwzględniona nawet w losowaniu, ale może to tylko przeoczenie. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, ponieważ wszystkie komentarze zostały uwzględnione w losowaniu (liczba komentarzy, zgadza się z liczbą uczestników). Może jakieś przeoczenie. Jeśli jednak tak było, to przepraszam najmocniej i obiecuję, że w przyszłości będę bardziej zwracać uwagę na zgłoszenia

      Usuń
    2. Moje zgłoszenie było między zgłoszeniem Insane a Księgarnii wspomnień :) A tam, nic się nie stało. Każdemu się zdarza :D

      Usuń
    3. Może i tak :( Kurczę, przepraszam najmocniej, a sprawdzałam dwa razy zgłoszenia. Teraz mi głupio, bo bez czytelników to blog przestałby istnieć. Mam nadzieję, że w przyszłości będą jeszcze konkursy, w których weźmiesz udział i trafi się zadośćuczynienie. Jeszcze raz bardzo przepraszam.

      Usuń
  3. Książka już jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...