wtorek, 16 sierpnia 2016

NAŁOGOWY ROZDAJE KSIĄŻKI: ZESTAW II

Nałogowy ogłosił kolejny konkurs, a do wygrania dwie książki fantastyczne. Jeśli chcecie zgarnąć Zgon oraz Posępną litość wpadajcie tutaj:


Ponadto poniżej przypomnienie zasad oraz moja sesja zdjęciowa. 
Zapraszam serdecznie :)


Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie, to musicie wiedzieć, że tym razem obowiązują trochę inne zasady.
1. Czytacie regulamin główny (zawsze najważniejszy).
2. Odpowiedzi wstawiacie pod postem (link wyżej, zdjęcia, uzasadnienia, filmiki - co tylko wymyślicie) Liczy się kreatywność, bo najciekawsza odpowiedź zgarnie nagrodę.
3. Pamiętajcie, że macie czas aż do końca trwania akcji (czyli prawie miesiąc).
4. Liczy się również aktywność na blogu.

A teraz obiecana sesja zdjęciowa. Tworząc postać bawiłam się świetnie, tym bardziej że wciąż jestem zachwycona Harley i Jokerem. Oceńcie sami, czy udało mi się przynajmniej w jakimś stopniu upodobnić do tej kolorowej pani ;) Jeśli chodzi o ogólne odczucia, to makijaż jest wykonalny nawet dla kogoś, kto nie potrafi za dobrze władać pudrem i cieniem. Napis na policzku wyszedł koślawo, ale starałam się, jak mogłam. A czerwona szminka była nie tylko na ustach, ale również na zębach i wszędzie, gdzie tylko się dało. Podziwiam kobiety, które noszą ją na co dzień.









3 komentarze:

  1. Podobna! Tylko blond włosów brakuje. A gdzie Twój Joker? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż, ja sama nie umiem się tak fajnie ucharakteryzować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...